- Most pedig egy szám a kurva anyátokról. (Axl Rose felkonferálja az Aerosmith Mama Kin című számát)
- Eszméletlen volt. Ezeknek a csajoknak volt pénzük, márpedig a lóvé egyenlő pia. Én szerveztem meg a „léha tyúkok sofőrszolgálatát”. Mivel volt kocsim, én fuvaroztam a csajokat melóba, és én vettem fel őket, amikor végeztek, ők meg fizettek érte. Ők voltak a legjobb barátaink. Szerettek engem, én is szerettem őket. És volt lakásuk. Most úgy képzeld el ezeket a lakásokat, hogy az egyik sarok tele felakasztott játékmackókkal, a szemük X alakban leragasztva fekete szikszalaggal, arrébb egy macskaalom, amit hónapok óta nem cseréltek, a mosogató tele üres edényekkel és üres Jim Beam-es üvegekkel, és a lakásban mindenütt üvegek szétszórva, köszönhetően a feltörekvő rocksztár pasiknak. Mindannyian imádtunk náluk lógni, és az erkélyről ugrálni a medencébe. És ha olyan kibaszott mázlid volt, hogy benne voltál a pörgésben, az azt jelentette, hogy ágyban aludtál, nem a földön, és nem a gitártokodon, vagy a dobszerkód alatt, vagy valakinek a kocsijában. Ha jóban voltál a táncoslányokkal, akkor volt hol eltöltened az éjszakát. Kulcsfontosságú volt összejönni velük. (Ron Schneider road a korai időszakról)
- Steve [Adler]-nek és nekem valószínűleg ezt a dalt volt a legnehezebb felvenni, mert miközben tartod az ütemet, az érzelmi szálat sem szabad elveszítened. (Duff McKagan a Sweet Child O’ Mine-ról)
- Ez volt a turhafesztivál. A színpad szélén játszottam, előttem egy egész kis kibaszott turhahadsereg állt, és a koncert alatt végig egymást köpködtük. (Slash arról, amikor punkok előtt játszottak)
- Ismerek egy iszonyú nagy rocksztárt: megveszi az összes piát, te megiszod, ő meg erre bepöccen. (Slash egy koncerten)
Innen idézve: Reckless Road: Guns N’ Roses / Fejjel a falnak – Így született az Appetite For Destruction. Szöveg: Marc Center. Fordította: Wolf Péter. Cartaphilus Könyvkiadó, 2009.